دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

دانلود Top 100 Freeware Software مجموعه ی صد نرم افزار برتر رایگان

رایگان‌افزار یا نرم ‌افزار رایگان به نوعی از نرم‌افزار اطلاق می‌شود که استفاده از آن رایگان است. این مفهوم در برابر نرم‌افزار تجاری تعریف می‌شود که اصولا به کاربر برای سود فروخته می‌شود. نرم‌افزار رایگان با نرم‌ افزار آزاد (free software) کاملاً تفاوت دارد و نباید اشتباه شود،زیرا حقوقی مانند حق توزیع مجدد یا دخل و تصرف در کُد در نرم‌افزار رایگان برای مصرف کننده وجود ندارد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود مجموعه ی صد نرم افزار برتر رایگان را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. مجموعه ی Top 100 Freeware Software شامل بهترین و جدیدترین ورژن نرم افزار های رایگان به صورت طبقه بندی شده است.این پک شامل مجموعه نرم افزار های Archiver, Browsers, Communication, Drive, Graphics, Internet, Multimedia, Network, Office, Different, P2P, System و Utilities می باشد.

 دانلود Top 100 Freeware Software مجموعه ی صد نرم افزار برتر رایگان 
برای دانلود مجموعه و مشاهده لیست نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 12 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

Kaspersky Antivirus 2012 یکی از قویترین آنتی ویروسهای ارائه شده میباشد که امروز نسخه جدید آن را برای شما در سایت کلیک کن جهت دانلود آماده کرده ایم. این آنتی ویروس که توسط شرکت Kaspersky ارائه شده است شامل شامل پکیج کامل مقابله با ویروسها ، تروجانها و سایر مخربها میباشد. از دیگر امکانات آن میتوان به دارا بودن Internet Security اشاره کرد که برای کسانی که از کاربران فعال در زمینه اینترنت میباشند بسیار حائز اهمیت است.

 

ویژگیهای Kaspersky Anti-Virus 2012 12.0.0.374 Final :

- حذف ، قرنطینه و پاکسازی ویروسهای کامپیوتر

- جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم شما

- شناسایی تقریباً تمامی ویروسهای جدید و قدیمی

- چک کردن خودکار هارد دیسک

- سازگاری کامل با ویندوزهای مختلف بخصوص ویندوز7

- امکان اسکن کردن WiFi

- و...

 


ارسال در تاريخ 9 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<